For å sikre våre kunder høyest mulig kvalitet på tjenestene er samtlige 17 medlemskontorer i Eurojuris Norge pålagt å sertifisere seg etter de strenge kvalitetssikringssystemene i den internasjonale standarden NS-EN ISO 9001:2015. Denne uken kom vi i mål med andre og siste del av godkjenningsprosessen for vår del og har mottatt beviset på at virksomheten vår er ISO-sertifisert etter 9001:2015-standarden.
Målsettingen med å implementere ISO 9001:2015 er at vi skal settes i stand til å jobbe mer målrettet med virksomhetens interne kvalitetssystem og våre tjenesteprosesser. Dermed vil forhåpentligvis sertifiseringen bidra til økt effektivitet, færrest mulig feil og viktigst av alt, kundetilfredshet.
Standarden er prosessorientert og legger vekt på løpende forbedringer og kundetilfredshet. Viktige elementer i standarden er:
- Ledelsessystem for kvalitet
- Ledelsens ansvar
- Ressursstyring
- Produktsalg
- Måling, analyse og forbedring