Barnehagens ansvar når ulykken er ute

Vår advokat Jan Henrik Høines har i dag hatt et 2 timers foredrag under tittelen ”Barnehagens ansvar når ulykken er ute” for Moowh bedriftshelsetjeneste og HMS. 

Foredraget var en viktig del av Moowhs årlige HMS kongress for barnehager på Haugalandet.  32 ledere i barnehager deltok som fornøyde tilhørere.

Vi bistår barnehager og andre bedrifter med råd og veiledning når uhell og ulykker skjer.   Så vel når det gjelder personskade som skade på eiendom vil det være fornuftig å ta kontakt med en advokat på et tidlig tidspunkt. 

Det er flere advokater, blant annet Høines, som arbeider med dette saksområdet hos oss.  Ring oss gjerne for en uforpliktende prat dersom uhellet skulle være ute eller du har et ønske om å få gjennomført et kurs hos oss..

Relaterte saker

Publisert: 31. mars 2019

Vi tilbyr vårt GDPR e-kurs gratis

Vi har nå gleden av å tilby kurset gratis.  Det eneste du må gjøre er å gå inn på vår Facebook side og like/følge oss, for så å trykke på denne linken for å laste ned kurset. Dersom du ønsker å dokumentere læringen med diplom, kan du betale særskilt for å få avlagt eksamen gjennom […]

Publisert: 26. mars 2019

Endringene i avhendingslova behandles av Stortinget i april

Endringene medfører til dels omfattende forskyvinger i ansvarsforholdet mellom kjøper og selger.  Særlig viktig er dette å være oppmerksom på for boligeiere som selger boligen uten bistand fra megler. Vi har tidligere omtalt endringene på våre sider.  Advokat Anders Gustavsen har nå oppdatert status i endringsforslaget i denne artikkelen, som er publisert via hnytt.no.  

Publisert: 23. mars 2019

Barnehagens ansvar når ulykken er ute

Vi hjelper deg når det inntreffer en ulykke i barnehagen.

Publisert: 22. mars 2019

Vi er i mål med sertifisering etter NS-EN ISO 9001:2015

Målsettingen med å implementere ISO 9001:2015 er at vi skal settes i stand til å jobbe mer målrettet med virksomhetens interne kvalitetssystem og våre tjenesteprosesser.  Dermed vil forhåpentligvis sertifiseringen bidra til økt effektivitet, færrest mulig feil og viktigst av alt, kundetilfredshet. Standarden er prosessorientert og legger vekt på løpende forbedringer og kundetilfredshet.   Viktige elementer i standarden […]