Vi jobber aktivt for å møte krav og forventninger til kvalitet

Som ledd i kvalitetssikringen i Eurojuris Norge er vi ISO-sertifisert etter standarden NS-EN ISO 9001:2015.

ISO 9001 er verdens mest anerkjente standard for kvalitetsledelse. Sertifiseringen er følgelig et bevis på at vi i Eurojuris Haugesund jobber aktivt for å møte krav og forventninger til kvalitet og kundetilfredshet. ISO-sertifiseringen bidrar også til at vi kontinuerlig jobber med forbedringer i alle ledd av vår virksomhet.

ISO 9001 er basert på følgende 7 prinsipper for kvalitetsledelse:

  • Kundefokus
  • Lederskap
  • Menneskers engasjement
  • Prosesstankegang
  • Forbedring
  • Bevisbasert beslutningstaking
  • Relasjonsledelse
  • Ansvarlig for ISO-arbeidet hos Eurojuris Haugesund er Lise M. Østensjø Waage.

Aktuelt

Kompensasjonsordningen

Arbeidsgiver har ikke plikt til å vurdere omplassering av arbeidstaker i avskjedssaker

Uten tittel - 2025-10-13T104028.364

Hvilke krav til bevis gjelder ved krav om erstatning for pasientskader etter anbefalt vaksinering?

Se flere