For å sikre våre kunder høyest mulig kvalitet på tjenestene er samtlige 16 medlemskontorer i Eurojuris Norge pålagt å sertifisere seg etter de strenge kvalitetssikringssystemene i den internasjonale standarden NS-EN ISO 9001:2015.
Målsettingen med å implementere ISO 9001:2015 er at vi skal settes i stand til å jobbe mer målrettet med virksomhetens interne kvalitetssystem og våre tjenesteprosesser. Dermed vil forhåpentligvis sertifiseringen bidra til økt effektivitet, færrest mulig feil og viktigst av alt, kundetilfredshet.
Standarden er prosessorientert og legger vekt på løpende forbedringer og kundetilfredshet. Viktige elementer i standarden er:
- Ledelsessystem for kvalitet
- Ledelsens ansvar
- Ressursstyring
- Produktsalg
- Måling, analyse og forbedring
Dersom du lurer på hva det vil si for deg at du handler advokattjenester av et ISO-sertifisert Eurojuris-firma, kan du høre intervjuet med Eurojuris Norges daglige daglige leder, Terje Gundersen, fra Verdens Kvalitetsdag ved å trykke på denne lenken.